ensam hemma, segt :(


okej dag ida faktiskt mamma fyller år idag men vi firade oxå mig lite smått eftersom vi inte e hemma på min födelsedag :P men ja fick lite pengar å en ''dash' n splash'' bana elr va man nu kan kalla de :P kul e de iaf  :D (Y)
åkte å badade i hornsjön me pauline typ vid typ 2 å va där till  kvart över 4, när ja kom hem satta ja upp min dash' n spalsh för att testa den, haha ass kul asså xD vid typ halv 5 lämnade mina föräldrar mig ensam å nu sitter ja här i min tråkiga ensam het :/ men de e inte så farligt, de e sånt man får leva me å dom kommer ju faktiskt hem vid typ 12 eller nåt :P

                                         Dash' n splash xD

                                                        
 

tjingeling :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0